Spam och skitväder!!!

Jaha, SMHI!!!

Idag var den stora dagen fin från klockan 06:45 till 08:00, sen började det regna, nu hagel och vad är näst på listan? Jag fick inse att min stora köttardag skulle gå i kras och nu lullar jag runt i huset som ett grinigt barn. Har försökt tre gånger att ta mig ut i garraget men har ej lyckats med det.

Klas, Sammy och Jimmy har iallafall kul, fick en rapport idag från dem. Klas ser ut att vara i riktigt toppform med 7A rapporterade på scorecardet. Göttjobbat!!!

Mina planer i veckan är:

Försöka komma till Borås en dag för att tänja på gränserna på Problem klättergym.
Försöka åka till Sävsjö och kötta med Axel om han är där.
Hålla i barnklättringen, hehe...

Kommentarer
Postat av: Axel Hultqvist

när kommer du till sävsjö då?? Torsdag kl 6 kanske??

2008-03-04 @ 14:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0