Sjuk och tillskott i fotoväskan.

Oki, nu var det dags att bli sjuk, typ snor och slem. Men lika glad är jag för det för jag har köpt en fet blixt! Det blev en beg 550 EX Canons flaggskepp får ett par år sedan. Nu är det 580 EX II som gäller men jag slog till på föregångaren. Så nu får jag leva på knäckemacka och vatten ett tag.

I veckan som gick hoppades jag på att klättra i Borås, det sket sig, och även Sävsjö... Men visst nu är det snart Bouldertävlig i Västervik då gäller det att toppa formen. Bara för att det är kul vettja...

Kommentarer
Postat av: anders

Nice med blixt, ska du skaffa radiostyrning också?
Du kommer väl upp och är med på den tävling vi håller på att fixa? 5 april.
Ta med dig några starka Värnamobor upp och kötta!

2008-03-09 @ 09:46:05
Postat av: Dan

Ja jag måste skaffa en sändare åxå, det lär ta ett tag. Ska ni tävla? Fan kul! Jag har problem att få med mig folk utanför 50-skylltarna här hemma... Får väl lägga in en västeråsresa den helgen.

2008-03-09 @ 10:45:33
Postat av: anders

Nä, jag ska inte tävla, håller på med arrangemanget men förhoppningsvis kommer det skapligt med folk. Tävlingen kommer funka som uttagning till landslaget.

2008-03-10 @ 08:35:37
URL: http://anderskartar.blogg.se
Postat av: Dan

Oki, då är jag en given kandidat. ;-)

2008-03-10 @ 11:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0