Time to go high!

Nu gäller det! Jag ska bli stark och jag vet hur!

I helgen var vi i Kjuge som numera toppar listan på "måste åka tillbaka" place. Jag, Sammy, Klas och Jimmy skulle inviga 2008 med feta ticks, det gordes feta ticks av både Sammy och Jimmy, fast ser man till deras prestationer 2007 så låg även dem två tre grader under PB. Jag kände mest på graniten och kunde ganska snabbt inse fakta:
-Jag är klen! Fast starkare än Viktor.

Var är jag klen då? Campus och viljan att regera är ett och två av de mest frekventa klenhetssymtomen jag kunde känna i Kjuge. Kameran är den tredje, fan det är så sjukt kul att fota Jimmy och Sammy när de köttar på riktiga klassiker i Kjuge, även Klas börjar fastna på sensorn. Och det är med besked, han har blivit råstark sedan -06.

Vad gör jag åt detta? Jo jag lunkar med bestämda steg ut i garaget och kör konstiga övningar som tar på axlarna, mest framsidan, sen crimpar jag som aldrig förr. Jag behöver behärska rörelser där jag är nästan helt utsträckt och behöver styrka för att ta mig vidare... fattar ni???

Så se upp nu börjar ångan att ånga och det bär uppåt!
image248
Sammy sickar Korsfäst

image249
Klas ger Colloseum några försök... nästa gång!

image250
Sammy mantlar på Sickboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0