The after storm rockparty

Idag, dan efter den grymma stormen (eh?) kunde vi slakta i Dhalsbor, vädret bjöd på både sol, moln och kyla. Vi kämpade tappert på Eldsjälen, iallafall jag och Klas som var fruktansvärt nära att sända. Det slutade med att Jimmy gjorde en extension-variant på Issjälen som dubbas till Solsjälen... Jaja... Sen gick vi till Fyra männ jag var lite väl osugen på att ens etablera på crimpen. Jimmy jobbade på en görbar sittstart med toner av 8A. Han är stark! Ulf gav mig fulebeta på Repsi som inte längre är en dyjna, Haha!!! Sen vill han nedgradera den. Jag slutade med ett styrkepass +5kg på ryggen i garaget och är ganska nöjd med Januari så länge.
image252
Klas var såååå nära på Eldsjäl

image253 
Sammy jobbade in Solsjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0