Om Anders blogg sover så har min dött!

Har haft några utedagar i veckorna men ingen energi att överföra känslorna i ord, kanske för att jag har trettiåtta bollar i luften just nu plus en liten flicka med namn Juni som har lärt sig att köra gåstol och öppna lådor och ibland stänga lådor med fingrar mellan. Jag har snart planer på att gjuta mina första grepp, det gäller bara att sätta igång nu.

Vad händer ute då? Jag har jobbat på Eldsjälen 7A typ och har bara ett 5C move kvar att göra... Varför!!! Viktor säger att det sitter i huvudet, jag kan påstå att i huvudet finns det ingenting!

Sen ska jag till Västervik å tävla om att inte komma sist igen på bouldercupen, fan det är kul! Ska ju fota åxå. Har lagt ett bud på en begagnad blixt EX 550. Så då ska jag få lite bättre bilder lovar jag.

Kjuge kommer att klara sig utan mig i påskhelgen, ska upp till det nordligaste Norge och plundra ett överblivet släkthus (ej slakthus) som ska säljas. Synd! Hade hopas att dela säng med Hasse och Fredrik i husvagnen.

Och på tal om folket från Eskilstuna så finns det skitsnygga bilder på Anders blogg från Albarrachin.

Och Fredrik har gjort det!!! 6C?!!! Fan killen är grym! Jag köttade med honom för några helger sedan och då visade han prov på råstyrka. Det är grymt vad han har utvecklats!

Nåja, ett par bilder då:

image300
Repsi (under 7A!)

image301
Eldsjäl 7A

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Vad tycker du om Björn Gustafsson?

2008-02-27 @ 22:44:03
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-02-27 @ 22:46:39
Postat av: Viktor

SPAM!!!!

2008-02-28 @ 14:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0