Kristi Brud

Fick en känga av Kristi Brud, en redig spark i baken! Allt jag ville göra var att sätta den, till varje pris. Det som förvånade mig mest var att jag kom ganska högt, liiite för högt för att våga hålla hälen kvar och lita på den slopiga areten för att vara hemma. Kristi Brud är ett av Knutbys finaste linjer, jag gillar överhänget och den utsträckta starten. Och alla hälkrokar får att smidigt komma upp, börjar gilla krokarna nu.

De andra, ett gäng från E-tuna kom för att se och upptäcka det nya omtalade området. Hehe ni skulle sett då alla trängdes på supersvaet... Jag svär! Det låg minst sju paddor på rad under svaväggen.

Jimmy fick också en känga av Meles Meles, en riktig fin linje  i 6c registret. Han ville liksom inte toppa ur, lika bra att hoppa ned. Vet inte om det var höjden, men visst en dag sitter den också!

Viktor köttade hårt, väl utanför 50-skyltarna (hehe) är han liksom urstark. Han satte den fina areten på Kristibrudblocket, ungefär 6b/c. Se bilden nedan.

Sen vill jag bara säga att Sebbe blev förbannad på ett block. Och det finns på film, hoppas vi en vacker dag får se denna arge man.

Kristi Brud du ligger illa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0