Fucking Mickey Mouse!

Idag var det 30 grader ute, och 30 grader inne. På forumet skriver Jimmy att värmen håller på att göra honom galen, och Viktor håller med. Och vad kan man göra?
Jo trotsa värmen, gräva djupt i projektskålen och dra en lott. Idag var det dags att lämna allt bakom sig, svettig och skitig drog jag och Karin ut till Secret Spot för att sicka! Jag har betan, fast inte finbetan och då gäller det att hitta finbetan, helst innan jag blir trött. Karin stod med kameran i högsta hugg, 114 kort tagna... Jag slet och slet kom längre upp och trillade ned.

Jag satte mig på paddan, jag kände en frisk vindpust svepa förbi mig, ett tecken? Jag tar i! Ojdå, nu är det bara att bestämma sig... höger eller vänster hand? Det blev vänster och den sitter! På toppen av mina PBs känns just detta broblem som den absolut finaste linje jag någonsinn klättrat, kanske för att jag ÄGER FA´n! :-)

Och förlåt Jimmy att jag snodde ditt problem, Hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA!!! Lungt!!!! Det måste varit ett tecken att den var din när bussen snodde den för mig! ;D

2007-06-10 @ 23:42:31
Postat av: Anonym

Jo, och att jag var så pepp på att åka iväg snabbt som attan, fast om den hade gått när du trodde så hade vi nästan grejat det.

2007-06-11 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0