En sväng till EKK

I helgen var det dags att slita lite hud, denna gången tillsamans med Eskilstunafolket, Trippel-H. (Hasse, Hanna och Hanna).
Vi åkte ut till ett (1) block vid byn Ärla, ett block med tungt överhäng på framsidan. Då blir det ofta fina areter och den vänstra var alldeles superfin. (Folket i EKK brukar inte gradera problemen, och knappt döpa dem).
Vi började med ett fint uppvärmningsproblem, inkl sittstart. Sen gjorde vi en skum linje vid den högra areten, liiite jobbig mantling.
På baksidan fanns det en dyna, och några andra lättare linjer, Jag gjorde några försök på dynan och det som fattades var nog bara viljan att hålla kvar på kanten. Kvalitén är som diamanter, i massor!
Och inte nog med det så var ju den vänstra areten kvar, jag fick göra många försök på att jobba in betan, linjen är ihållande, krimpig och vass! Så vass att jag blev tvungen att tejpa alla fingrar och till slut hade en jamhandske. Ändå gick det inte vägen denna gången. Men projektbanken blir välfylld iallafall.
Summa: Hasse lyckades att pricka in mitt rätta element, lite överhäng, crimpar, hälkrokar och ork. Jaja jag trivs nog bäst på 2 meter hög sva...

No pix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0