En diffus dag!

   Efter många om och men så träffades jag och Jimmy för att åter erövra fina linjer på Secret Spot. Vi började som vanligt med att leta nya linjer och visst hittade vi en ny, en lååg travers som såg ganska lätt ut. Jaja... vi borstade och tyckte att detta skulle bli bra uppvärmning, men visst! Efter att ha chippat bort lösa flak insåg vi att... fan det finns ju inga grepp... Det gör det och det är hårt.
   Iallafall så visade jag ett projekt för Jimmy, en fet fin spricka och några crimpers, det var liksom allt. Detta gjorde Jimmy: satte vänster fot på ett litet steg, händerna i fetesprickan och Full Pull! sen jobbade han upp höger fot i sprickan och PANG!!! vänster fotsteg flög som en projektil och mannen faller med ryggen rakt ned i paddan från 1,5 meters höjd. Jag ska säga att jag backade ett steg när detta skedde, bra spottning? Hehe, hade jag stått längre fram så hade jag varit mosad. Ryggplask föds FA: Jimmy. 
image132
No Access!

image133
Ett tappert försök att sicka till kanten... måste vrida vänsterfot mera ät vänster.

image134
Nu är det näära!

Efter att ha satt No Access! så började det åska och regna så vi tog skydd... under paddorna.
image135

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Fy fan vad kul det va... :D

2007-08-14 @ 09:29:53
URL: http://cafeclimb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0