Vad gör man när det är årtets bästa klätterdag?

Idag är Ljungby KK (läs Jimbo och Sebbe) i Kjuge, jag skulle följa med, men det visade sig att min kära sambo behövde bilen till Melodifestivalen i Jönköping. Sen att ingen från VK2 vill ticka från ticklistan så var det bara till att stanna hemma.
Men jag har iallafall varit produktiv.
Jag arkiverar ju VK2s utomhusklättervägg, och för att den inte ska ta upp hela garaget så var det ju bara att skruva upp den. Och vipps nedan ser ni resultatet, fast vill ni se mera får ni komma hit.
Jag ska ut klockan 19:00 och köra ett pass, det är ju invigning. Sen vill man ju se om den håller och inte rasar ihop. Så upp och hoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0